15 Nisan 2008 Salı

NISAN PASTASI



Cumartesi gunu yaptigim nisan pastalarim.Bende bir telas bir sikinti, zamaninda yetistirebilecekmiyim,guzel olacakmi endisesi.Cok sukur rabbime beni mahcup etmedi zamaninda yetistirebildik pastayi.
Cumartesi gunu nisan pastasi yaparken ayrica kucuk bir kutlama pastasi yapmam lazimdi kuzenime,ehliyeti bir kerede almisti cunki. Aksama teyzemlere davetliydik ve pasta yi yetistirememistim.Pastanin icini sagolsun teyzemin kizi Aysenur'a yaptirdim ama dis suslemesi beni bekliyordu .Bizim nisan pastasini teslim etmemiz gerekiyordu.Aysenur'unda eve gidip bize yemek hazirlamasi tabiki.Aklima kizim Nimet geldi ve hadi kizim sana guveniyorum dedim bu pastayi sen yapacak ve teyzeme getireceksin Nimet' in gozleri fal tasi gibi acilmisti.Yalnizca anne gercektenmi yapabilirmiyim diye endiselendi hakli olarak.Ama ona guvenmekte hakli oldugumu
anladim yukardaki pasta tamamen kizimin tasarimi .Kendime yardimci ariyordum ama gerek yok galiba ne dersiniz yardimcim yetismisde benim haberim yokmus.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Canim, nisan pastasi yazmissin... sanki nisan ayi gibi olmus :-)
tamda uymus, nede olsa nisan ayi icinde bulunuyoruz ;-)

cok tatli bir stres icindeydin o gun, ama hamdolsun allah utandirmadi, ve mukemmel bir pasta cikardin ortaya...
gittikce dahada guzel seyler cikariyorsun ortaya mashallah..
Rabbim önünü acsin :-)
dualardasin,...

sevgilerle kuzenin Jüjü

Tuğba dedi ki...

Tubacım,
Böyle şık ve lezzetli bir pastanın 1 yorumla kalmasına gönlüm razı olmadı.Süpper bir görüntü.Sanki duvak gibi olmuş pastanın kreması.Çok cici.Ellerine sağlık.
sevgiler..