11 Nisan 2008 Cuma

HAYIRLI OMURLER DILIYORUM HANDAN'CIM



Bugun kizimin sinif arkadasi Handan'in dogum gunu.Annesi Fatma hanim birazdan pastayi almaya gelecek .Daha dogumgunu sahipleri bile pastayi gormeden bloga koydum.Umarim Handan da beyenir pastasini.
Bu gunlerde bayagi bir telas var bende , bir taraftan yaklasan kermesimiz icin hazirliklar diger tarafta evin mutfagi nisanin yirmibirinde degisek ev boyanacak ,bir tarafta gelen pasta siparisleri kafam cok karisik.Hepinizden dua bekliyorum arkadaslar.Pastanin fiatini ve kac kisilik oldugunu ogrenmek isterseniz jasminskage adresinden ogrenebilirsiniz.Hepinize iyi hafta sonlari diliyorum.

2 yorum:

gezgincigencler dedi ki...

canım benim pastan süper görünüyor ne kadar şık...ellerine sağlık gülüm....


sevgiler

HULYA dedi ki...

Tuba'cığım bence pastaların çok güzel.Ben birinciliği sana verdim canım.Ellerine sağlık.Sevgiler(MUTFAKTA BIRI MI VAR??? )