9 Eylül 2008 Salı

KIRMIZI ARABA VE FENERBAHCE PASTASI




Gecen hafta yaptigim fenerbahce pastasi ve kirmizi araba pastasi.Kirmizi arabanin ust suslemeleri oldugu gibi kizima ait.Kendisi daha 12 yasinda ama gordugunuz gibi el becerisi cok fazla .Benim cikmaza girip nasil devam etsem diye dusundugum her anda Nimet imdadima yetisir.Bazen bakiyorumda ne zaman buyudu , bana yardim eder oldu.Tatlim ya, gecen gun cani limonlu kek cekmis.Internete girdi limonlu kek tarifini alip kendi basina yapti.Ben hic karismadim bakalim nasil bir sey ortaya cikacak diye esimle merak ediyorduk.Kek daha firindayken buram buram kokusu eve yayildi.Anlayacaginiz sonuc mukemmeldi.Iste size Nimet'ten limonlu kek tarifi:

2 yumurta
225 g toz seker
180 gr un
1 cay bardagindan 1 parmak eksik sut
2 cay kasigi kabartma tozu
50 gr margarin
SOSU
100 gr pudra sekeri
2 yemek kasigi limon suyu
1 limon kabugu rendesi
YAPILISI
Yumurta ve seker iyice cirpilir.Erimis margarin ve sutu ilave edildikten sonra un ve kabartma tozuda katilir hafifce karistirilir.Firini 175 c ayarlayip istediginiz bir kalipda pisirilir.
Kekiniz firinda piserken sosu icin pudra sekerinin icine limon suyuyla limon kabugu rendesini katip karistirin.Kek firindan cikinca uzerine sosu dokup afiyetle yiyin.Afiyet olsun.Pastalarin fiati BURADA

4 yorum:

capankizimutfakta dedi ki...

her iki pastan yine harika ablacim, kizinda ayni benim gibi cok merakli desene bu islere ??? bende o yaslarda annemi mutfaktan kovardim ben yaparim sen git diye, anneme benden rahat yoktuki, dikis dikerken, el isi yaparken, mutfaktayken heryerde tepesindeydim, ah canim annem, nasil ozledim onu, turkiyede simdi... sevgileri....

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Maşallah,Allah nazardan saklasın. Bu devirde böle bıcırık kızlar zor yetişiyor.Allahbozmasın:)
Pastalar da kek de enfes görünüyor.
İkinizinde ellerine sağlık:)

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Jasmin'cim;Pastalara bayıldım ellerine sağlık.Ben de yeğenim için Şimşek Mcqueen pastası yapacağım inşallah başarabilirim.
Nimet'cim ne kadar şanslısın bilinçli ve bir o kadar maharetli annen olduğu için.Seni tebrik ediyorum kek tarifini kesinlikle deniyeceğim.
Sevgiler.......

Melek* dedi ki...

ooo bizim kız yine döktürmüş ellerine sağlık aşağıdaki yazı beni ağlatıcaktı :)