13 Eylül 2008 Cumartesi

ETLI PILAV VE ALI NAZIK



ETLI PILAV
6 yemek kasigi tereyagi
4 su bardagi tavuk suyu
2 adet sogan
1 bardak nohut
250 gr et
3 su bardagi piriinc
karabiber ve tuz
YAPILISI
Uc yemek kagi tereyaginda soganlari pemelesinceye kadar kavurun.
Uzerine etleri alip iyice soteleyin.Uzerine tuzunu karabiberinide ekleyip guzelce pisirin.
Ayri bir tencerede ,Kalan 3 yemek kasigi tereyagini eritin.Nohutlari koyduktan sonra pirincini ilave edin.Uzerine suyunu tuzunu ekleyin.Nohutlu pilav pistikten sonra,istediginiz bir kalibin en altina etleri yerlestirip uzerine nohutlu pilavi iyice sikistirarakduzeltin. Biraz bekledikten sonra
kalibinizi ters cevirin .afiyet olsun.
ALI NAZIK
Ali nazi k tarifini ozlemingunlugu blogundan alip yapmistim.Arkadasimin ellerine saglik cok guzel oluyor denemenizi tavsiye ederim.Tarif icin burayi tikalayabilirsiniz. afiyet olsun.

13 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Hem etli pilav hem alinazik çok şahane olmuş.Ellerinize sağlık.Sevgilerimle TAZENANE

sevimin sayfasi dedi ki...

her ikiside cook lezzetli olmus
ellerine saglik

banu kırmızıgül dedi ki...

nefıs gorunuyor ellerıne saglık canım hayırlı ramazanlar..

Adsız dedi ki...

Benim elticigimin ne guzel marifetleri var.Gorenler catlasin.
Kim boyle guzel pasta yapar daha guzeliini goren varsa gondersin.
Sevgilerimle
Ayse Sahin

capankizimutfakta dedi ki...

bende evelsi gun yaptim ali nazik, ama hanuz yayinlamadim :) sira gelmedi daha. etli pilavinida harika sunmussun ellerine saglik ablacim...

Mutfaknotlari dedi ki...

ikiside birbirinden güzel görünüyor ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

cenim ellerine saglik alinazik etli pilavvv nefis otesi gorunuyor.
iftar sofrasina nasil da guzel yakisir.
sizlere afiyet bal sekserler olsun sofranizaa bereketler dolsun.
kucak dolusu selam ve sevgiler.

TuruncuTatlar dedi ki...

harikasın canım ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Meerhaba,
Bu ne sik bir sunum boyle.Ramazan sofraasi icin ozellikle...

Ellerine saglik.
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Valla ayakta alkışlıyorum

Gönül dedi ki...

hayatım naziknazik pek güzel olmuş hele şyu endama şu güzelliğe şu lezzete bak:)))elciklerine sağlık..sevgilerimle öpüyorum

akasyakokusu dedi ki...

Canım nefis görüntüler gördüm..oyyy pilavamı yoksa alanazik efendiyemi iltifat etsem.ikisi birbirinden üstün..hatta elüstünde olmuşlar.
ellerine sağlık sofranız bereketle dolsun..ammiinnn...
dediğini uyguladım canım..iki kere okudum mutfaktaydım odaya geçtim bişey için üçüncüye geçemeden aynanın en üstünde buldum..ehhh tabi çocuklarada söylendim kaç gündür bakın diyorum diye:) onlarda baktık diyorlşardı:)
neyse canım kocaman sevgiler olsun.

suTLukaHve dedi ki...

off tuba abla bu resimlerle mahvettin bizi su mubarek ramazanda:)