7 Nisan 2009 Salı

CANIM TEYZECIGIM IYIKI VARSIN



<
Yine uzuncA bir ara dan sonra sizlerleyim.Biliyorum cok ihmal ettim ama su son zamanlar bir kosusturmacadir devam edip gidiyor.Gunler haftalar birbirini kovaliyor ve bende takat kalmiyor bilgisayar basina gecip de blogumu guncellemeye.
Bu arada merak edenleriniz vardir turkce olimpiyatlari danimarka finalini .Ortanca
kizim kazanamadi nasip degilmis. Kucuk kizim yasemin orda bir karadeniz turkusu soyledi herkesi kendine hayran birakti.Sizlere videosunu yayinlayacagim bir sonraki postta ins. Anliyacaginiz ailece oradaydik bir biz kalmistik yarismaya katilmayan.
Iki gundur de evde degilim teyzemde kaliyoruz coluk cocuk . Iyi bir stres attim enerji depolayip evime dondum. Bu rada paskalya tatili basladi bizde ufak bir kacamak yaptik kizlarimla insanin ailesi gibi yoktur hele helede annaeniz vefat etmisse geriye kalan teyzelerde bulursunuz annenizin kokusunu sicakligini.Canim teyzem iyiki varsin seni cok seviyorum.Bu arada guzel kararlar alindi sevgili kuzenimle kararlastirdik artik her cuma aile toplantisi yapacagiz birlikte olacagiz suppper bir fikir degilmi?Hadi bakalim ins gerceklestirebiliriz.
Pastalarda gecen hafta yaptigim siparis pastalarimdi. Daha bir cogu vardi ama yanlislikla sildim makineden. Neyse simdilik bende bu kadar ins. arayi acmam da gelirim yine.

9 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Pasta çok güzel olmuş.
Kızının kazanamadığına üzüldüm.
Ama olsun.
Üzülmesin.
Sevgiler.

Canan dedi ki...

Pastaların harika canım. Ben de ufaktan başladım. Ama çok çalışıp senin ki gibi güzel pastalar yapacağım. Dua et canım arkadaşım bu işi başarıp ben de Pastacı olmak istiyrum. Tabi hayırlısıyla...

Muhabbetle canım
Canan

Karen Hanim dedi ki...

Çok güzel ve şık. Bir hanım efendi için harika bir şey!

GeCe dedi ki...

pastalar süper olmuş yine kızın kazanamasa da cesaret etmesi katılması çok güzel

Unknown dedi ki...

Tubacım pasta muhteşem olmuş ellerine
emeğine sağlık kocaman sevgiler...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Pastalar çok güzel görünüyor ellerine sağlık. Danimarka'dan konuğumuz geliyor haftaya.Ona da blogunu göstereceğim. Sevgiler...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Tuğbacım hayır Türk değil. Danimarkalı. Firmamızın satış müdürü. Ama Türk kültürünü ve yemeklerini çok seviyor. Onun için senin blogunu ona göstermek istedim. Sevgiler...

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Arayı açma da gözümüz gönlümüz açılmaya devam etsin. harika olmuşlar yine, eline sağlık becerikli arkadaşım.

Melek* dedi ki...

canım ben geldimmmm:) yine çok güzel pastaların arkadaşım yaa ben nasıl yapıcam bu pastayı bilmiyorum:)) neyse hayırlısı:) öpüyorum arkadaşım