25 Ekim 2008 Cumartesi

ULUSLARARASI ARKADASLIK ODULU VE PASTALARIM







Oncelikle beni bu guzel odule layik goren arkadaslarim
Tadinadoyamadim
mutfaktabirmelek
capankizimutfakta
benimyemeklerim
Bir diger arkadasim daha var ama ben bloguna ulasamiyorum malesef zeytin adiyla yorum yazmis ama sayfasina giremedim bir turlu.Boyle guzel bir odule beni layik gordugunuz icin tesekkurler ediyorum hepinize iyiki varsiniz.Bu odulleri simdi beni dagitmam gerekiyormus galiba kimsenin hatiri kalmasin diye ben sayfami ziyaret eden herkese armagan ediyorum.

9 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

CANIM
Pastaların harika görünüyor emeğine sağlık

Ben sen gelmeden bi bursa ya gidip geleyim:)malum bayramdan beri görüşemiyorum:))

Gelince görüşelim inş.

Ece'ye ualaşamıyorum.Ev telini de bulamıyorum.Tr de olsa mutlaka beni arardı,belkide başka ülkeye geçmişlerdir
sevgiyle kal

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Güzel pastalar gerçekten.Ellerine sağlık.
Hepimize geçmiş olsun,blogsuz bir hayat düşünemiyorum:)

Melek* dedi ki...

pastaların yine çok güzel ellerine sağlık. ödülün hayırlı olsun.

gezgincigencler dedi ki...

bitanemm sende hoşgelmişsin,özlemişim blogumu..özellikle de seni...nedense..kendine çok iyi bak ben buralardayım artık...


sevgiler

Melek* dedi ki...

CANIM EV TLFONUM YOK:( OLSUN CANIM SAĞLIKLAR YERİNDE OLDUKDAN SONRA GELMESENDE OLUR. ÖPÜYORUM.

eldivenlerim dedi ki...

harika pastalar, ellerine sağlık arkadaşım....

angel dedi ki...

canım bloguna her girişte pastalarına hayran kalıyorum ve kenidimi çok beceerksiz hissediyorum:D
başarılarrr...

Adsız dedi ki...

After reading the information, I may have different views, but I do think this is good BLOG!