22 Nisan 2008 Salı

KREMALI PASTA


Bu pastayi yapali cok oldu aslinda.Ama yayinlamak bu gune nasipmis.Seker hamurlu pastalardan sonra boyle kremeli pasta yapmayi unuttum nerdeyse.
Aslinda sizlerle paylasacagim cok guzel seyler var.Bu cuma arkadaslarimizla gittigimiz hamburg gezisinde yasadiklarim cektigim fotograflar,ama su an ev ayakta mutfagi degistiriyorlar.Henuz resimleri bile yuklemedim .Dualarinizi bekliyorum bu hafta cok yogun gececek. Pasta larin tarifini vermiyorum diye sitem eden arkadaslarimdan ozur diliyorum.Ben siparis uzerine pasta yaptigim icin kendi tariflerimi vermiyorum.Yalnizca tarif vermek adina baska bir tarif de yazmak istemiyorum durust olmak adina yalnizca yaptiklarimi sizlerle paylasmak isitiyorum.
Hosgorunuz icin tesekkur ederim simdiden.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

CANIMCIM NE G�ZEL PASTALAR �YLE BAYILDIM. MA�ALLAH. G�LLER�N EFEND�S� PASTAN DA M�TH�� �OK HO�UMA G�TT�.REHA YEPREM� �OK SEVER�M B�R ALB�M �IKARDI�INI B�LM�YORDUM.HEMEN BULUP ALICAM TE�EKK�RLER. ELLER�NE SA�LIK HEPS� B�RB�R�NDEN G�ZEL.. ALLAHA EMANET OL �EKERC�M.

kirazdünyası dedi ki...

parmağımın ucuyla kremadan alıp tadına bakabilsem keşke :)
enfes gözüküyor ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Pasta cok sahane görünüyor,ellerine saglik. Sevgiler.

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık adaş,asıl döktüren sensin:)
senin pastaların yanında benimkiler son derece acemice kalıyor.
Şule Yüksel gerçekten teyzen mi?Kendisine sevgi ve selamlarımı iletirsen sevinirim.
sevgiler..

Tuğba dedi ki...

Ha unutmadan elbette ekleyebilirsin,bende seni ekleyeceğim müsadenle:)

Unknown dedi ki...

Sevgili Tuba, gercekten cok guzel pastalar varmis blogunda,ellerine saglik. Tarif konusunda durustlugunu cok sevdim :) Bu isi ticari olarak yapan birinin tarif vermemesi cok dogal, asil yapilmamasi gereken yalan yanlis tarifler vererek insanlarin emeklerini bosa cikarmak olurdu.

Sevgiler...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım ellerine sağlık
çok güzel görünüyor pastan
açıklaman içinde teşekkürler,
canım fotoğraflara bakmak bile bana yetiyor canım
kendi emeğini sergiliyorsun,kimilerinin yaptığı gibi hazır pastayı oturtupben yaptım demiyorsun ki,için rahat olsun:)

dürüstlük herzaman kazandırır
ayy yazı yazasım varmış:)
mektup gibi oldu,ama bazı yanlışlara tahammül edemiyorum,tepkimi de gösteriyorum

Arkadaşların arasında olmak beni mutlu eder
ekleyebilirsin tabikiii
sevgiyle kal

Nilgün dedi ki...

Ellerine saglik canim görüntü süper..Ayrica nasil hangi malzemelerle yapilmasini yazmaman benim icin sorun degil.Güzel severek yapilmis sunumuyla buraya ekleyip bizimle paylasman kafii bence..

SEVGILER

angel dedi ki...

selam dostum...
pastan harıka ya sankı kır çiçeklerı içinde gıbı:)
ellerıne sağlık...
kolay gelsın...
optum canım