21 Mart 2008 Cuma

BU HAFTANIN SON PASTASI



Canim annem ne kadar isterdim sanada boyle pastalar yapmayi,seni sevindirmeyi.Bu pastayi cok zorlanarak yaptim.Annesini kaybetmis olanlar anlarlar benim ne demek istedigimi.ANNEM yazisini yerlestirirken icim cizladi.Canim annecim seni cook seviyor ve ozluyorum.
Seni kaybettigime hala inanamiyorum."EY RABBIM! ANNE BABAM BENI NASIL BUYUTUP TERBIYE ETTILER,BESLEYIP BUYUTTTULERSE,SENDE ONLARA MERHAMET ET,GENIS RAHMETINE KAVUSTUR!" diyerek Rabbime yalvariyorum ,beni onlara hayirli evlat eylesin diye.

5 yorum:

gezgincigencler dedi ki...

yüce rabbim güzel annene rahmet eylesin..pasta da çok güzel olmuş eminim o da görseydi seninle gurur duyardı...ellerine sağlık canım

sevgiler

Jasminskager dedi ki...

Yorumun icin cook tesekkur ederim canim.siteni gezdim cok guzeldi.Yine beklerim.
hoscakal

pelince dedi ki...

Canım Anneciğinin mekanı cennet olsun.Kolay değil elbette çok zor.Allah sabırlar versin..
Bu güzel pastanla inan oda çok sevinmiştir..
Yüreğine sağlık..

Jasminskager dedi ki...

Pelin'cim guzel yorumun icin tesekkur ederim canim.Yine beklerim.
Hoscakal

Adsız dedi ki...

eline sağlık çok güzel görünüyor.sevgiyle yapılmış bir pasta olduğu için. güzel pastalar dileğiyle.selamlar.