20 Ocak 2008 Pazar

Guzel kizim buyumusde bize kurabiye yaparmis




Bu kurabiyenin tarifini Esmadan almistim ,hakikaten cok guzel oluyor kiyir kiyir insanin agzinda dagiliyor. Cocuklar o kadar cok sevdilerki her gun bana anne Esma ablanin kurabiyesinden yap diyorlardi hergun olmasada iki gune bir bu kurabiyelerden yapiyorduk .Artik bikmisdim dogrusu birgun buyuk kizim anne ne olur bugunde yapalim degince sinirlendim ve kendin yapabilirsin artik seninde baslaman lazim, deyince havalara uctu bizimki:)Yalnizca malzemeleri soyledim ve iste ortaya bu kurabiyelerin cikisi:)gorunusleri kadar tatlarida cok guzeldi ne diyeyim Nimet ellerine saglik .
MALZEMELER
80 gr margarin
1 bardak siviyag
1 bardak pudra sekeri
4 yemek kasigi nisasta
1 cay kasigi karbonat
alabildigine un
1 tatli kasigi vanilya
YAPILISI
Oda sicakliginda yumusamis margarinle pudra sekeri mikserle iyice cirpilir,kremsi bir hal alinca
yavas yavas sivi yag eklenir bir iki dakika da siviyagla cirptikdan sonra nisasta eklenir en sonunda karbonat ve vanilyayida unla karistirilip iyice yogrulur.Kurabiyeler oldukca un istiyor,ilk yaptigimda ben kulak memesi yumusakliginda yapmistim tepsiye dumduz yayilmislardi.hamuru´nun biraz daha sert olmasi gerekli.AFIYET OLSUN

2 yorum:

Adsız dedi ki...

eline sağlık nimet blogun hayırlı olsun tuba çok güzel olmuş eline ve diline sağlık kolay gelsin sevgi ve saygılarla

Jasminskager dedi ki...

Yorumunuz icin tesekkurler.